Sekitar Pendaftaran Pelajar Antarabangsa Di KUAZ.

>> Saturday, June 27

Pada 26 Jun 2009, Kolej Kediaman Ungku Aziz telah menerima pelajar-pelajar antarabangsa. Majlis pendaftaran telah berjalan sepanjang hari, bermula jam 9pagi sehingga 7malam.
Pelajar-pelajar antarabangsa telah mendaftar dari berbagai-bagai negara. Singapura, Brunei, China, Thailand, Yemen, Tchad, United Kingdom, Iran dll.

Bermacam-macam ragam kami dapat jumpa pada hari berkenaan. Macam-macam permintaan pelik2 yang mereka lontarkan. Macam-macam hal la yg dorg xpuas hati. Macam-macam masalah timbul apabila ada pihak bertengkar. Ada yang xbwk wang tunai, Ada yang xbwk ringgit malaysia, ada yang xbwk surat tawaran, ada juga suspect H1N1.
Kami telah mengambil langkah berjaga2 bagi mengelak virus H1N1 ini seperti memakai face mask dan juga mengedarkan questionnaire kesihatan diri bagi mengenalpasti suspect. Memang rimas pakai face mask tu. Tapi demi keselamatan, kena la pakai.

Pada sebelah malam pula kami mengadakan perjumpaan dengan pelajar-pelajar antarabangsa yang telah mendaftar. Sesi pengenalan diri, sesi berkongsi pengalaman, sesi ramah mesra telah diadakan. Memang pelbagai ragam la dorg ni. betul la kata org tua2,
lain padang, lain belalang nye.
:)


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

0 kata jiwa anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP