Aduhai! Terus Aku Rasa Pedih Ulu Hati...

>> Thursday, December 16


Entri kali ini agak mengerikan. Gambar-gambar proses membuat tatu gambar pokok buluh di atas belakang seorang gadis omputeh. Aduh2. Aku lak yang terasa saket ye. Memang menyakitkan la. Kenapa diorang macam rileks je? ish2. da elok2 kulit mulus. da jadi burok! macam-macam manusia ni. tak penah puas dengan pemberian tuhan. haih~ saket wokk!


ukiran sedang dilakukan.

pergh! tengok tu~ darah banyak beb. hodoh gle!

ini la kulit-kulit dia yang dah disiat~


ini je la hasil yang dia nak sangat tu ha~ tapape je.



p/s: sebab tu la dalam islam diharamkan bertatu. *mengubah ciptaan Allah SWT dan menyeksa manusia itu sendiri.


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

8 kata jiwa anda:

Ijan December 17, 2010 3:48 PM  

eiuuu... ak yang nengok rase ngeri!

maldinifaridkamil December 17, 2010 4:06 PM  

apatah lagi aku yg tengok ni~~ huhuh..sakit gile!

maldinifaridkamil December 17, 2010 5:12 PM  

sangat menyeramkan..macam2 manusia ni ha..huhu

khalidahmacambaguss~O_o February 07, 2011 1:10 PM  

rasa nak terkencing bila tengok... haha

Scarlett O'Hara May 03, 2011 6:14 PM  

Pada hal bukan dia dapat tengok pun!

maldinifaridkamil May 04, 2011 5:31 AM  

haa..tau xpe..tu yg gilanya..haih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP