Apekah Namenye ??

>> Tuesday, February 2

entry kali ni kelaka sikit la..
pasal pengalaman aku ngan mmbe2 yang xtaw name2 makanan kt McD or KFC..
maen order jek sesuke hati..
aduh..
pecah perot aku gelak mase tuh..


Situasi 1: KFC PJ
Kawanku : Akak, saya nak ROTATE POTATO satu! Bungkos!

Akak KFC : Haaa??? (tercengang)

Komen aku :

Rotate Potato tu kentang putar ke?? tapi namenye Mashed Potato kan.. Men translate jek sesuke ati beliau..aduh2..hahah.. da la mintak bungkos, ingt mamak ke..Take Away la..hahaha..(bleyh dterime ag la)




Situasi 2: McD Mid Valley
Kawanku:
Kasi saya yang putih tu dua..yang hitam tu dua..


Org McD: Apekah itu??

Komen aku:


dye ni maen teka teki ke ape??hahaha..men sebut jek..ingt beli kuey ke pe..org McD tu paham jugak setelah melihat gambar yg dtunjuk oleh kawan aku tuh,..hahaha..naseb baek ade gmbr..ish..
dye nak Aiskrim Sundae & Chocotop rupenye!!! hahahahah..




Situasi 3: KFC PJ
Kawanku
: Saya nak
Ayam yg balut ngan Lempeng tu satu set!

Org KFC: lempeng?

Komen aku:

sejak ble KFC jual lempeng??ahahha..aduh..Toasted Twister la..ish3..



Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

9 kata jiwa anda:

Anonymous February 02, 2010 11:03 AM  

bongok gile member ko.. HAHAHAHHAHAA

maldinifaridkamil February 02, 2010 12:06 PM  

mmg dye amat bongok kot! tp dye pndai gle kot stdy!
senget3! dak qlatey tuh!

Haniko chan February 10, 2010 1:33 PM  

memang sempoi ar...mn ade org yg order camni time g kfc or mcD...kim salam ar kat kawan ko tu...hihiihiiih

maldinifaridkamil February 12, 2010 11:37 AM  

mmg kawan aku ni adelah manusia paling sempoi r!!! aduh~~ saket otak jek..hahaha

Anonymous December 19, 2010 8:28 PM  

Hahahaha.!!
Sumpah lawak.. adui..
dak 11th gak ke farid.?

-kucai,9th-

maldinifaridkamil December 19, 2010 10:26 PM  

kucai.. aah..dak 11th..dak fac engine..LOL

Kusyuk May 03, 2011 5:43 PM  

lol,macam boleh agak je siapa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP