Penyakit Lama Datang Kembali.

>> Friday, July 30

aku pun xpasti la kenapa penyakit aku ni datang lagi.
aku rasa macam aku dah jalankan langkah2 pencegahan.
namun, ia tetap kembali.
memang menyakitkan. pedih. jiwaku berdarah.
hadoyai. macam mana lagi aku nak buat.
aku kena kuatkan semangat.
aku kena ingat semua orang yang sayang kat aku.
kenapa la boleh jadi macam ni.
aku selalu pikir. macam mana aku nak elakkan penyakit ni.
memang penyakit ni dah memakan hampir beberapa jam sehari dalam hidup aku.
nampak enjoy. tapi hakikatnya aku merana.
aku termenung. termangu di pinggiran memikirkan masa hadapan.
kenapa aku begini? kenapa aku pilih jalan ini?
terlalu perit. aku harus berubah.
perubahan. hijrah. berpindah. YEAH!
jadi, mulai saat ini, aku akan kuatkan untuk melawan penyakit berbisa ini.
aku memang nak sangat mengalahkan penyakit ini.
penyakit berjangkit.
racun.
virus.
aaaaaaaaaa!!!!!!!

Ya Allah, kukuhkanlah hati hambamu ini supaya aku dapat bertahan dalam melawan penyakit ini.

p/s: hidupku pasti tidak lama jika penyakit ini semakin teruk. aku nak cakap, aku sayang korang semua.


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

0 kata jiwa anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP