aku sudah pulang...

>> Monday, December 22

tanggal 19hb disember 2008 pada jam 6ptg(lbey kurg), aku kmbali mjejakkn kaki ke UM amnya n kolej kediaman ungku aziz (KUAZ) khususnya. aku tpaksa mninggalkn kg hlmn krana prlu mhadiri gerakkerja MANDETA n kem seni (nasyid). aku smpai2 je pd ptg 2, aku trus dkhbrkn oleh shima (timb pngrh mandeta) bhw mdpt tmpt d bilik D312 bsama raja, chong n josh. wow. sume geng mandeta. haha. meeting start kul 9mlm. abs meeting kul 12 mlm g rasta. haha. sesat smp ke penchala link. aku ngn josh. raja n chong mcari ktorg. huhu. kul 1 br smp sne. mknn mhl2 2. glo ah. mmg stok harga utk org kaya je. jumpe lorh jgk m.nasir n sazzy falak. huhu.


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

0 kata jiwa anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP