KECEWA..

>> Monday, December 15


adoi..
smlm adalah malam yang mengecewakn utk hidup aku sbg pminat bolasepak..
pasukan2 yang aku harapkan menang, ksemuanya tewas..
sdeyh la kalo gni hari2..
mle2 aku tgk smlm adalah game PORTSMOUTH vs NEWCASTLE, aku harap portsmouth akn menang dengan distin jaringkn gol ataupn pasukan portsmouth mampu clean sheet. tapi ternyata jangkaan aku meleset. Newcastle menang 3-0. tahniah utk Joe Kinnear & Micheal Owen.
pastu aku tkar channel 811, aku tgk game INTER vs CHIEVO lak, aku harap sgt chievo dpt seri ngn inter..harapan aku seakan mnampakkn cahaya apabila chievo dpt mengikat kdudukn kpd 2-2..namun ia hanya btahan shingga minit ke 70, pastu zlatan ibrahimovic skor 2gol utk mbantu inter mng 4-2..kecewa lagi..
then, aku truskn ngan tgk game CHELSEA vs WEST HAM kt channel 812..aku btol2 harap chelsea dpt mng n anelka or bosingwa dpt skor..tapi 1st half abs ngn wham mdahului 1-0..bellamy skor..adoi..musnah..tp nsb bek 2nd half anelka dpt skor..chelsea juz seri 1-1 ngn west ham..xdpt la dorg nk mmgg takhta liga..tp ok la..anelka skor, xd r aku kcewa sgt..huhu..
last skali smlm aku tgk game JUVENTUS vs ACMILAN..aku mmg pminat acmilan..aku btol2 bharap acmilan menang..jangkaan aku adalah 2-1 memihak kpd acmilan..namun keadaan btol2 xmenyebelahi acmilan di mana mereka tewas 4-2 di tgn juventus..aduh!..kuciwa btol aku..patah hatiku..mmg perit nk trima kkalahan..ish3..


tp aku dpt tdur lena juga smlm krn khdupn cintaku begitu indah smlm..dpt mdgr suara si dia yg amat aku rindui..amat menyenangkan..hati terasa dibuai2 berada d awangan..sgguh indah..:)
jgn jelez..


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

0 kata jiwa anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP