Mari Ketawa..

>> Tuesday, May 12

JANDA.
Oleh kerana hujan turun dgn lebatnya pd lewat mlm, seorg pemuda yg menunggang motosikal utk pulang ke rumah tlh singgah di sebuah rumah yg terdapat di tepi jalanraya yg sunyi. Rumah tersebut dimiliki oleh seorg janda muda yg tinggal bersendirian.

Janda tersebut mempelawa pemuda itu bermalam di rumahnya. Pemuda itu pun ditempatkan di sebuah bilik yg mempunyai katil besar.

Selang beberapa minit, pintu biliknya diketuk dan janda tersebut masuk.
"Mahukah saudara ditemani?" soal janda tersebut dgn nada manja.
"Kalau ada yg sudi, apa salahnya!" balas pemuda itu dgn hati yg melonjak2.
"Baguslah" kata janda itu pula.
"Di luar sana ada seorg lagi pemuda yg hendak tumpang bermalam di sini. Jadi, dia bolehlah tidur bersama saudara..."


**Ahaha... teruja tak pepasal lak mamat tu... ahaha...


BERCUTI.
Mamat: Aku peliklah... tiap kali aku pergi cuti, mesti bini aku mengandung. 3 tahun lepas, aku bercuti ke Bali, dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket pun dia mengandung jugak.

Din: Laa.. baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat2 sejuk pula mcm Paris ke.. sah bini kau boleh mengandung lagi.. ha ha ha..

Tetiba Mamat senyap pulak. Mukanya pun serius je. Suspen pulak si Din rasa. Tetiba Mamat bersuara semula...
Mamat: Tak boleh jadi ni.. cuti kali ni aku kena bawak bini aku bercuti sekali nampaknya... tak boleh tinggal lagi...

Din tergamam: La... macam tu ker...


** Haa... ape kes ni...? huhu... Embarassed


DERMA.
Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta
derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk
didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????


BUTA HURUF.

Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia
bertanya: " Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya
membaca macam orang lain?" "Dah tentu, " jawab doktor. "Oh, gembiranya.
Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca," kata lelaki
itu dengan riang.

KLINIK.
Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin.
Shan : Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka
telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air kencing..

UBAT SAKIT KEPALA.
Seorg bos masuk ke pjbt dlm keadaan sakit kepala.
Seorg pkerja hanya memerhati keadaannya, lalu bertanya, "Kenapa bos? Nampak mcm sakit je?"
"Yalah, Semaun, kepala aku ni sakit sangat!" kata bos.
"2 hari lepas saya pun sakit kepala jugak bos. Tapi bila balik, isteri saya bawa ke katil, peluk dan mencium saya. Lepas tu kitorg bercumbuan. habis je kami bercumbu, sakit kepala terus hilang. Saya rasa bos pun patut buat mcm tu jugak," terang Semaun.
"Betul ke? Kalau mcm tu, mari kita jumpa ISTERI ENGKAU SKRG!!!"

**Ahaha... ni ape kes plak nie...? har har har... Embarassed


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

0 kata jiwa anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP