Memungut Duka.

>> Tuesday, June 21

Memungut Duka adalah sebuah lagu nyanyian Kumpulan Xcess.
Lagu nya sungguh catchy dan menarik minat gua untuk mendengar lagu ini berulang-ulang kali semasa online.
Pergh! Layan der!
Saja nak berkongsi dengan korang.
Hope korang pun enjoy lagu ni kay!
Maaf la kalau tak suka. :)





MEMUNGUT DUKA - XCESS

Dikamar yang usang,
Aku dihimpit sengsara,
Dipagut memori semalam,luka disayang
Berbilah kerinduan.

Kerana luka ini,
Aku merintih sendiri,
Pasrah teguran harapan hati,
Hampir meragut segugus keimanan.

Dalam cinta yg tirus
Setia semakin ternoda
Tiada lagi nilai bahagia
Hanyut dalam khayalan

Puas aku melupakan tragedi cinta terbuang,
Namun aku x berupaya.

Dalam meniti hari aku menangis sendiri lebur dlm
kecintaan.

Sendiri aku mengukur serpihan duka didalam kecewa
Sendiri aku mengenang istana cinta kita yg runtuh
buat selamanya..


Nukilan Hati dari FARIDKAMILMARAVILLA. forza milano ! gomo kelate gomo !

0 kata jiwa anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Add This

Sebarkan ke seluruh alam maya!

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP